2017. okt 20.

Lányok hogy a legjobb nektek? Ha nyalják a csiklótokat, ha szívják, ha simogatják vagy ha bele nyalnak a puncitokba?

írta: ETCcrew
Lányok hogy a legjobb nektek? Ha nyalják a csiklótokat, ha szívják, ha simogatják vagy ha bele nyalnak a puncitokba?

Valódi válaszok valódi nőktől!

Kérdés: Lányok hogy a legjobb nektek? Ha nyalják a csiklótokat, ha szívják, ha simogatják vagy ha bele nyalnak a puncitokba?

Tehát az is jó nektek amikor nem a csiklót nyaljuk , hanem a puncitok belsejét?

 

cc5c9793278327a32934022aed22ade6.gif_450x230

Válaszok

 

Mindegyik :) 21/L

Ha falják:)

Én például azt nem szeretem ha benyalnak, inkább azt szeretem ha ujjaznak közben. Szóval az jobb ha a száj a csiklóra fókuszál, ott kb mindegy mit csinál vele az jó, de talán a szívás vegyítve nyalással a legjobb. De ez kinek mi, kommunikálni kell a partnerrel hogy kiderüljön ő mit szeret

A simogatják és lágyan nyalják 22 L

Először kézzel simogasson (közben nyelves csók),majd ha már benedvesedtem nyaljon finoman, ujjazzon óvatosan, majd lehet egyre hevesebben nyalni, ujjazni, szívni stb:) Én szeretem azt is ha a nyelvével amennyire csak tud belém nyal.:) De ne arra a területre koncentráljon, inkább a csiklómra.:) Nyalás közben még felizgat az is, ha a fenekemet ujjazza egy picit.

Nyújtsd partnerednek a legnagyobb gyönyört! Remegés, izzadás, hangos orgazmus! Csikló stimuláló krém az óriási gyönyörért. A hála sem marad el...

 További információkért kattints IDE! 

Ahhh, ilyen sorrendben az összes :) 

17/L

Ha picit szívja, és közben a nyelvével a csiklómmal játszik. De imádom azt is, ha a hüvelyembe beledugja a nyelvét, bár a csikló nyalás jobb :)

Én végig szoktam nyalni az egész puncit és jó erősen rányomom a nyelvem, hogy érezze is a törődést :) 
Akkor kap a csiklója is meg minden része 
És olyat is szoktam, hogy beszívom felváltva a nagyajkait és a számon belül nyalom

Ezek közül egyik sem bocs bro:c

Nekem a szívás,igaz az csak egy bizonyos izgalmi szint után jó...de akkor nagyon. 

26/N

Majdnem 20 év tapasztalat után azt mondom férfiként, hogy ha egy nő egyáltalán szereti, hogy ha szájjal is ingerlik, akkor nyelvvel menj rá a csiklóra és közben óvatosan ujjazd is. Azzal nem nagyon lősz mellé. Arra figyelj, hogy valakinek elég érzékeny a csikló és nem szereti, ha a csukját felhúzod és közvetlen a csiklót nyalod, inkább csak a csuklyán keresztül. Amennyi nő, annyi féle felállás. Figyeld mit reagál!

Csikló nyalás/szívás és közben ujjazás 26 L

Légy Te az Orál-Bajnok, akire örökre emlékszik majd partnered! A legnagyobb orgazmus elérése a legintenzívebb G-pont Stimuláló krémmel! A mindent elsöprő élvezetért....

 További információkért kattints IDE

 

Ha felfalják:))*_*

Váltogatva, konbinálva

Ujjaznak és közben a csiklómat nyalogatják. 
Ugh, nagyon beindít:) 
18L

Inkább a nyalás és csókolgatás.. a szívás az nekem már túl sok inger. Az ujjazás is jöhet közben! N/42

En azt szeretem, ha finoman nyalja a csiklom, kozben simogat a puncim korul vagy megujjazza a popsim. Na ettol mindig nagyot elvezek.:p

csikló nyalás + popó ujjazás 
a többi nem kell

Csiklónyalás és közben gpont ujjazás a kedvencem...

Imádom ha finoman puszilgatja amíg már annyira feliizgat, hogy könyörögnöm kell hogy végre jól nyalja szét a punim.

Te mit gondolsz a témáról? Mond el kommentben!

Szólj hozzá

szex orgazmus szerelem szenvedély orális élvezet intimitás valódi válaszok