2017. okt 23.

Csajok! Mekkora pénisz számít nagynak, kicsinek, közepesnek?

írta: ETCcrew
Csajok! Mekkora pénisz számít nagynak, kicsinek, közepesnek?

Valódi válaszok valódi nőktől! Kukába a pénisznövelővel!

Kérdés: Csajok! Mekkora pénisz számít nagynak, kicsinek, közepesnek?

 

 

Válaszok:

 

szerintem ez csaj függő 


kinek mi 
de 
ha rendesen kielégíti a pasi akkor a legjobb méret fityeg a lába közt :DDD

Szerintem a kicsi az 10-13 cm, az átlag 14-16 cm, a nagy 17-22 :)

16 ig kicsi 17-19 átlag, 20 feletti nagy. 
21/n

Az egyik legintenzívebb, legnagyobb élményt biztosító, kőkemény merevséget és magabiztos férfias megjelenést nyújtó erekció krém

 

Pénisznövelő Krém
 a Maszkulin Webshopban!

-13: kicsi 
14-16: közepes 
17- : nagy 
22/L

 

Szerintem teljesen felesleges ezen kattogni. Én pl. fogalmam sincsen hogy hány centi a barátom pénisze, soha nem méregettem, de nem is volt rá panaszom. De valóban az átlag kb. 16 centi ehhez képest viszonyítva lehet kisebb és méretesebb darabokról beszélni.

Stallion Penis Developer Pénisznövelő Pumpa
a Maszkulin Webshopban 3.490 Ft-ért!

 

Szólj hozzá